Kuvaus

Lukiolaisnuoret löytävät talviyönä muovikassillinen verisiä seteleitä. Mistä setelit ovat tulleet? Kenen verta niissä on?

17-vuotias Lumikki Andersson alkaa selvittää mysteeriä, vaikka ei haluaisi. Edessä on neljä kylmää ja vaarallista päivää Tampereella. Punainen kuin veri on Salla Simukan Lumikki-trilogian ensimmäinen osa.

Hanna Männikkölahti on kokenut suomi toisena kielenä -opettaja. Hän asuu Jyväskylässä ja opettaa suomea Skypen kautta ympäri maailman.

Salla Simukan Punainen kuin veri on hänen ensimmäinen selkomukautuksensa.

Kuvan selkomukautettu, pahvikantinen kirja. Isompi kuin pokkarikoko.

KUNTO   Siisti, oikein hyvä käytetty kirja. Ei merkintöjä. Pientä taitetta.

TOIMITUS kirjepostin mukana (suojataan paperilla mahdollisuuksien mukaan). Ei seurantakoodia.

Kuuskulma toimii ainoastaan verkossa. Tuotteissa ei siis ole noutomahdollisuutta. 

______________________________________ (VK) H/nuoret, jännitys

Näytä lisää Näytä vähemmän

Osta heti


25 €
Sulkeutuu 79 vrk 14 min
Lisää muistilistalle Poista muistilistalta

Osta heti

Lisätiedot

Maksaminen ja toimitus

25 € Sulkeutuu 79 vrk 14 min

Myyjän muut ilmoitukset

Katso lisää

Kysymykset

Kysy myyjältä, viestit ovat julkisia.
Kirjaudu sisään tai luo uusi tunnus.